05.04.2017/10:54

Lidl włącza się do przedświątecznej rywalizacji o klienta

Majonez w cenie 2,22 zł, 10 świeżych jaj za 3,59 zł, wybrane mięso nawet do 40% taniej. To tylko niektóre promocje na Święta Wielkanocne, które szykuje Lidl od czwartku 6 kwietnia. Dyskonter ma argumenty, które przemówią do wyobraźni konsumentów.

Cały handel detaliczny żyje już Wielkanocą. W gorącym okresie przedświątecznym Lidl także obniża ceny swoich produktów, szykuje promocje tematyczne oraz daje propozycje i pomysły na urządzenie Wielkanocnej uczty w sposób tradycyjny lub nowoczesny.

"Aby być konsumentem w pełni świadomym, powinniśmy wybierać nie tylko produkty najtańsze, ale przede wszystkim jakościowe w korzystnych cenach. Jeżeli nie zwrócimy uwagi na różnicę w gramaturze, jakości, składzie, sposobie przygotowania produktu do sprzedaży czy opakowaniu, możemy doprowadzić do sytuacji, w której w rzeczywistości zapłacimy za zakupy więcej, niż powinniśmy. Warto sprawdzić parametry porównywanych produktów, by mieć pewność, że za daną ceną stoi jakość i dobry smak." – doradza Lidl swoim klientom.

W tygodniu przedświątecznym w Lidlu pojawią się kolejne promocje obejmujące podstawowe, wielkanocne produkty, ale także kwiaty i dekoracje. Lidl kusi klientów promocyjnymi cenami majonezu i jaj, ale także konserwowymi warzywami – groszkiem, kukurydzą czy ogórkami – a także owocami w puszce. Dla klientów poszukujących inspiracji czy chcących spróbować czegoś więcej poza tradycyjnymi potrawami świątecznymi sieć przygotowała nowoczesne przepisy, m.in. na na sałatkę z kapustą pak choi, jajkami oraz wędzonym łososiem.

Mimo rosnącej popularności diety wegetariańskiej i wegańskiej, Polacy nadal chętnie sięgają po mięso – przede wszystkim wieprzowinę, drób (w tym indyka, kaczkę i gęsinę) oraz wołowinę. Aż 85% Polaków jada mięso. Nic więc dziwnego, że to mięso króluje także na polskim, świątecznym obiedzie. Specjalnie na Wielkanoc wybrane mięsa dostępne będą w Lidlu do 40% taniej. Firma Lidl stale rozwija asortyment pod marką „Rzeźnik”. Wśród dostępnych pod tą marką produktów z oferty stałej, 100% pochodzi od producentów z Polski – podkreśla to oznaczenie „polski chów, polska produkcja”.

Tradycyjnie Lidl buduje swoje działania promocyjne wokół ciekawych przepisów kulinarnych. W tym roku wiosnę zaprezentował nową książę „Rodzinna Kuchnia Lidla”. Jak informował portal wiadomoscihandlowe.pl, sieć włączyła się też do projektu Karta Dużej Rodziny. Na posiadaczy karty czeka 10% rabatu na zakup warzyw i owoców, bakalii oraz mąki. Natomiast od 6 do 9 kwietnia na wybrane produkty obowiązuje promocja „Okazje dla rodziny”, dzięki której drugi produkt można nabyć 50% taniej.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.