18.11.2019/10:16

Lidl wprowadza do Polski usługę płatności mobilnych Lidl Pay

Sieć Lidl rozpoczyna testy własnej usługi płatności mobilnych o nazwie Lidl Pay. Pilotaż prowadzony na niewielką skalę potrwa kilka miesięcy, a udostępniony zostanie wszystkim klientom w Polsce najprawdopodobniej w lutym 2020 r. - wynika z nieoficjalnych informacji portalu wiadomoscihandlowe.pl.

O tym, że Lidl Pay docelowo pojawi się w Polsce, wiemy już przynajmniej od czerwca. W aplikacji dyskontera Lidl Plus pojawił się wówczas na krótko moduł pozwalający na podpinanie karty płatniczej. Usługa Lidl Pay wtedy jeszcze nie działała, a jakiekolwiek odniesienia do niej w aplikacji szybko zostały ukryte.

Usługa Lidl Pay funkcjonuje już od jakiegoś czasu w Hiszpanii. Korzystający z niej użytkownicy podpinają do aplikacji swoją kartę płatnicza, a następnie autoryzują tę operację, np. za pomocą hasła sms-owego w swoim banku. Żeby zapłacić za zakupy w sklepie, trzeba wygenerować w aplikacji kod QR, który następnie skanowany jest przy kasie w sklepie.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • PaWeł 18.11.2019

    zastanawiam się jaka jest wartość dodana dla klienta z podpięcia swojej karty. Znacznie prościej jest zapłacić kartą plastikową albo wirtualną (wpiętą do portfela telefonu np. Google Pay albo przez HCE).

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.