26.09.2019/08:02

Lidl wprowadza Leśne Lidlaki. Kolejna odsłona pluszakowej rywalizacji z Biedronką. Tym razem Lidl idzie na bezpośrednie zwarcie

Lidlaki po raz kolejny wracają do Lidla, by powalczyć ze Słodziakami z Biedronki. Tym razem będą to Leśne Lidlaki.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • ork 25.01.2021

    jd

  • Madzia 27.09.2019

    Ja dziś kupiłam są prześliczne miękkie bardzo dobrze wykonane wszystkie 8 sztuk są naprawdę przesłodkie. Dzieci zakochane

  • ądax 26.09.2019

    I bardzo dobrze, pazerna Biedronka przegra, aby dostać jedną maskotkę trzeba wydać 2.400 zł. Straszne!

  • Nie dla lidla 26.09.2019

    Lidl nie umie sam nic wymyśleć i zgapia od biedronki. ZENADA. MY POLACY NAPEWNO W LIDLU NIE BEDZIEMY KUPOWAC

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.