Lidl wprowadza Leśne Lidlaki. Kolejna odsłona pluszakowej rywalizacji z Biedronką. Tym razem Lidl idzie na bezpośrednie zwarcie
Lidlaki po raz kolejny wracają do Lidla, by powalczyć ze Słodziakami z Biedronki. Tym razem będą to Leśne Lidlaki.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
4 komentarze
-
25.01.2021
jd
-
27.09.2019
Ja dziś kupiłam są prześliczne miękkie bardzo dobrze wykonane wszystkie 8 sztuk są naprawdę przesłodkie. Dzieci zakochane
-
26.09.2019
I bardzo dobrze, pazerna Biedronka przegra, aby dostać jedną maskotkę trzeba wydać 2.400 zł. Straszne!
-
26.09.2019
Lidl nie umie sam nic wymyśleć i zgapia od biedronki. ZENADA. MY POLACY NAPEWNO W LIDLU NIE BEDZIEMY KUPOWAC
7