06.02.2016/13:49

Lidl wprowadza na półki markę Kuchnia Lidla.pl

Kilka lat temu Lidl wprowadził do Polski nowy koncept marketingowy kuchnialidla.pl. Sieć chciała edukować i inspirować polskich konsumentów do śmielszych poczynań w kuchni, proponując nowe przepisy kulinarne i produkty inspirowane produktami różnych kuchni świata.

Teraz Lidl postanowił wykonać kolejny krok, przechodząc od konceptu marketingowego do produktowego. A tym samym wykreowania marki, która pozwoliłaby sprzedawać więcej prostych towarów kulinarnych niż towary pod dotychczasową marką własną.

Na półkach sklepów pojawiły się właśnie produkty  - kasza jaglana i gryczana - pod marką Kuchnia Lidla.pl. Opakowania kasz w kolorach brązu i błękitu, ze zdjęciem kucharza Karola Okrasy mocno wyróżniają się na tle produktów z kategorii. Wydaje się, że Lidl po raz kolejny znalazł sposób na to, w jaki sposób można zwiększyć sprzedaż wykorzystując sukces swojego konceptu marketingowego.

Po okresie testów liczba produktów może zostać rozszerzona  na kolejne wyroby i kategorie.

Lidl zarządza w Polsce siecią ponad 550 supermarketów.



Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.