Lidl rozwija ofertę modową w ofercie swoich sklepów
Lidl od lat stawia na rozwój swojej oferty modowej dla kobiet i mężczyzn. Jej udział w całym asortymencie – systematycznie rośnie. Już od 29 sierpnia we wszystkich sklepach sieci po raz pierwszy pojawi się kolekcja ubrań linii premium marki Esmara oraz Livergy.
W ostatnich latach bardzo popularnym trendem zakupowym wśród kobiet stała się tzw. idea „slow fashion”. Jest to zmiana sposobu myślenia o modzie oraz kompletowanie swojej garderoby odpowiedzialnie i w sposób przemyślany, m.in. poprzez zakup wysokiej jakości ubrań w rozsądnej cenie. Taka właśnie jest najnowsza kolekcja Esmara Premium – to połączenie klasycznego looku i bardzo dobrych materiałów.
Lidl proponuje spodnie jeansowe, swetry, kardigany, haremki z kieszeniami, żakiety typu blezer, bluzki, t-shirty, koszule, spodnie z twillu, swetry z kaszmirem, czy paski ze skóry.
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10.000 sklepów tej marki, a w Polsce prawie 600.
12