15.08.2020/11:40

Lidl wprowadza nowy koncept sklepu. Owoce i warzywa jak na targowisku

Sieć Lidl testuje nowy format swojego sklepu w Szwajcarii. Do końca roku chce tam zmodernizować wszystkie 140 sklepów.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Ewa 16.08.2020

    W markecie nigdy nie będzie jak na targu bo jet to żywność przemyslowa. I nic nie pomorze zmiana alejek.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.