15.08.2020/11:40

Lidl wprowadza nowy koncept sklepu. Owoce i warzywa jak na targowisku

Sieć Lidl testuje nowy format swojego sklepu w Szwajcarii. Do końca roku chce tam zmodernizować wszystkie 140 sklepów.

Jak podaje lebensmittelzeitung.de zmiany są gruntowne, można je zobaczyć chociażby w sklepie w Wettingen niedaleko Zurychu.

Największą nowością ma być zmiana ekspozycji owoców i warzyw. Podobnie jak do tej pory będą one znajdować się niedaleko wejścia do sklepu, jednak do tej pory regały były ustawione w jednej, prostej linii. Teraz meble będą skręcać pod kątem prostym. Ma to stwarzać wrażenie spaceru po targowisku.

Ponadto przy ścianie tuż przy wejściu do sklepu znajdzie się miejsce na ladę chłodniczą. Wcześniej Lidl eksponował w tym miejscu m.in. kawę. Powiększony zostanie również asortyment eko. Inaczej eksponowany będzie także alkohol, szczególnie wino, które zostanie ustawione na nowej gondoli na czole regału.

Ponadto w dziale owocowo-warzywnym pojawią się także etykiety ESL. W planach jest także rozszerzenie ich na inne działy sklepowe.

Dyrektor generalny szwajcarskiego Lidla Georg Kröll podkreśla, że nowy układ ma pozostać wierny zasadom prostoty i dobrej wydajności, a jednocześnie być odpowiedzią na zmieniające się potrzeby konsumentów.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Ewa 16.08.2020

    W markecie nigdy nie będzie jak na targu bo jet to żywność przemyslowa. I nic nie pomorze zmiana alejek.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.