16.01.2020/23:47

Lidl wprowadza wielokrotki i robi kolejny krok w eko rewolucji

Sieć Lidl Polska właśnie wprowadziła do sprzedaży „wielokrotki” – wielorazowe torby na zakupy oznaczone certyfikatem Blue Angel, dzięki którym jest możliwe wyeliminowanie do 2 000 ton plastiku w ciągu roku. To kolejny krok sieci w drodze do gospodarki obiegu zamkniętego i realizacji przyjętych zobowiązań w zakresie redukcji plastiku w ramach strategii REset Plastic.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Kreda 26.01.2020

    To jakaś marketingowa bzdura! Każda plastikowa torba nadaje się do recyclingu, każdą można używać wielokrotnie.
    Dlaczego Lidl nie chwali się tym, że przestał wspierać naszą krajową gospodarkę i nie kupuje już reklamówek w Polsce, tylko od tego roku zaczą kupować torby centralnie z Niemiec, wspierając niemiecka gospodarkę i CO Najważniejsze! Zagospodarowując NIEMIECKIE ZALEGAJĄCE ODPADY (niemieckie śmieci), które wlegalny teraz sposób trafiają do Polski w formie śmieciowych toreb foliowych pod niemieckim certyfikatem BLUE ANGEL. Polacy też mają swoje certyfikaty..
    Już nie muszą w Niemczech płacić firmom recyclingoeym za odbiór odpadów, teraz naiwni ludzie jeszcze im płacą za reklamówki ze śmieci używane do pakowania żywności! To jest dopiero skandal. Ciekawe czy te torby posiadają certyfikaty i badania laboratoryjne tworzywa, które dopuszczają użyty regranulat do kontaktu z żywnością??!! Jestem przekonany że nie, bo z automatu regranulaty po recyclingu nie dostają takich certyfikatów.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.