24.04.2017/13:56

Lidl wprowadzi w Polsce program lojalnościowy?

W 2015 r. Lidl zaproponował swoim szkockim klientom kartę Smarter Shopping Card, a także program lojalnościowy My Lidl. Program ten przypominał projekt Testujemy wprowadzony przez Biedronkę w Polsce. Czy Lidl zdecyduje się na uruchomienie w Polsce programu, który pomoże mu rywalizować z największym konkurentem i budować lojalność wśród klientów?

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.