08.04.2019 / 09:31
StoryEditor

Lidl wycofuje produkt marki własnej. Główny Inspektorat Sanitarny wydał ostrzeżenie

(fot. GIS, materiały prasowe)
Główny Inspektorat Sanitarny ostrzega przed spożyciem herbaty sprzedawanej pod marką własną Lidla Lord Nelson z powodu potencjalnego zagrożenia dla zdrowia. Partia towaru, którego producentem jest Mokate, jest wycofywana z rynku.

Chodzi o produkt o nazwie "Lord Nelson herbatka ziołowa w piramidkach sort. lipa 30 g", o numerze partii L08011940 A, z datą minimalnej trwałości wskazaną na styczeń 2021 roku....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.11.2025 / 17:44
StoryEditor
Orlen uruchamia pierwszy ultraszybki hub ładowania elektryków. W planach kolejne
W persepktywie dwóch lat Orlen ma zamiar uruchomić ponad 50 nowoczesnych hubów ładowania ekektryków (fot. Shutterstock)

Orlen dokłada swoją cegiełkę do tego, żeby przyspieszyć rozwój elektromobilności w Polsce. Koncern uruchamia pierwszy nowoczesny hub szybkiego ładowania pojazdów elektrycznych Orlen Charge. Wiemy, jak wyglądają dalsze plany firmy w tym zakresie.

Pierwszy ultraszybki hub Orlen Charge został uruchomiony na MOP-ie Olsztynek Południe przy trasie S7.Umożliwia o ładowanie ośmiu samochodów elektrycznych jednocześnie. Kierow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.11.2025 / 18:46
StoryEditor
Coca-Cola i Glovo łączą siły z Bankami Żywności. Inicjatywa ma zapewnić posiłki potrzebującym
Coca-Cola i Glovo łączą siły z Bankami Żywności. Inicjatywa ma zapewnić posiłki potrzebującym (materiały prasowe)

Coca-Cola i Glovo łączą siły z Bankami Żywności. Owocem tej współpracy jest inicjatywa "Czas wezwać posiłki". Jak ma wyglądać wspólne działanie firm i komu pomoże ta akcja?

Coca-Cola oraz Glovo rozpoczęły akcję społeczną "Czas wezwać posiłki", której głównym celem jest wsparcie osób w trudnej sytuacji życiowej. Przedsięwzięcie potrwa do 30 listopad...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. listopad 2025 19:03