Lidl wyda w 2018 r. na inwestycje w Polsce ponad 500 mln zł
Sieć Lidl w 2017 roku przeznaczyła ponad 500 mln zł na inwestycje w Polsce. To kwota zbliżona do tej, jaką sieć wydała na ten sam cel w roku 2016 oraz do wydatków inwestycyjnych przewidzianych na rok obecny.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
15.03.2018
jak wydaje 500mil.to ile miliardów zarabia w Polsce?
-
14.03.2018
taaaaaaak tylko nie piszą, że przy np. budowie sklepu korzystają głównie z rodzimych firmy m.in. z Niemiec... (patrz dopuszczeni dostawcy)
no ok... sorrry.... produkty typu kostka dostarczają krajowi producenci niemniej większość technologicznych rozwiązań zamykają na wytypowanych przez siebie dostawców z rodzimego rynku
więc z tych setek milionów spora część i tak wraca,
4