08.05.2017/07:14

Lidl wydał w 2016 r. na reklamę 683 mln zł! Biedronka znacznie mniej

Lidl Polska zainwestował w kwietniu na reklamę w telewizji ponad 44,1 mln zł, a Biedronka „jedynie” 29,8 mln zł. Jak wynika z danych firmy Nielsen cytowanych przez gazeta.pl kwietniowe wydatki na reklamę telewizyjną Lidla były większe, niż w tym samym miesiącu ubiegłego roku. Spółka przeznaczyła na ten cel w kwietniu 2016 ponad 35,6 mln zł.

Mniejsze były z kolei wydatki na reklamę telewizyjną firmy Jeronimo Martins, która jest właścicielem sieci sklepów Biedronka. W kwietniu 2017 r. było to ponad 29,8 mln zł, wobec prawie 37 mln zł wydanych rok wcześniej.

W 2016 r. Lidl był liderem jeśli chodzi o reklamę w mediach tradycyjnych – pisze gazeta.pl. Spośród 1,9 mld zł nakładów wszystkich sieci handlowych, Lidl wydał 683,2 mln zł, to 29 proc. więcej, niż w 2015 r.

Druga w rankingu największych reklamodawców wśród sieci handlowych, spółka Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka, wydała na tradycyjną reklamą znacznie mniej. Portugalczycy przeznaczyli na ten cel 285,6 mln zł, czyli 35,5 proc. więcej, niż rok wcześniej.

Więcej na gazeta.pl

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.