05.10.2017/10:06

Lidl wyśle swoich klientów do USA. Sieć łączy tygodnie tematyczne z ofertą podróży

W ramach tygodnia amerykańskiego sieć Lidl wychodzi daleko poza ofertę produktów spożywczych. Obok masła orzechowego, syropu klonowego, bekonu i wielu innych artykułów marki Mcennedy Lidl oferuje podróże za ocean, do światowej stolicy popkultury – Stanów Zjednoczonych Ameryki.

W ramach najnowszej oferty Lidl Podróże, która wejdzie do sprzedaży 10 października, klienci mogą udać się legendarnym Harleyem Davidsonem w 15-dniową, liczącą ponad 2600 kilometrów najsłynniejszą trasę przez Amerykę. Pokonać Route 66 na Harleyu, to nie lada przygoda. W ofercie Lidl Podróże pojawi się 15-dniowa wycieczka do USA, której koszt wynosi 15 999 zł. Cena zawiera bilety lotnicze, wynajem motocykla Harley Davidson, transfery w Chicago i Los Angeles, noclegi, ubezpieczenie, opiekę polskiego opiekuna na trasie, codzienny transport bagażu. Po ukończeniu wyprawy uczestnik otrzyma certyfikat przejechania Route 66 – pamiątkę na całe życie i powód do dumy.

W ofercie Lidl Podróże pojawią się także oferty wycieczek do Nowego Jorku oraz podróż objazdowa przez Kalifornię, Nevadę, Arizonę.

Łączenie tygodni tematycznych z ofertą podróży - które Lidl Polska ma w swojej ofercie od kilku tygodni - wydaje się czymś naturalnym. Koncepty wzajemnie się się uzupełniają i można się spodziewać, że już wkrótce klienci już wkrótce oprócz produktów kuchni włoskiej, czy azjatyckiej będą mogli kupić wycieczki do Włoch, czy Wietnamu. 

Warto przypomnieć także, że Lidl kilka dni po uruchomieniu usługi Lidl Podróże ruszył z mocną promocją oferty turystycznej sklepach stacjonarnych oferując, m.in.. za zakupy o wartości powyżej 100 zł w vouchery o wartości 100 zł do wykorzystania na dowolną wycieczkę z oferty Lidl Podróże.

Czytaj także:

Lidl będzie w Polsce sprzedawał wycieczki. Dyskonter rusza z ofertą sprzedaży internetowej

Projekt „Lidl Podróże” buduje wizerunek i zwiększa konkurencyjność sieci – komentarz eksperta

Lidl za zakupy w sklepie będzie rozdawał vouchery na podróże

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10.000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 650. 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.