11.02.2020 / 09:45
StoryEditor

Lidl zachęca klientów do ograniczenia plastiku wprowadzając nowe torby

Strona z gazetki sieci Lidl (wiadomoscihandlowe.pl)
W gazetce przeznaczonej dla klientów sieci Lidl, dyskont stawia na ekologię. Wprowadza „wielokrotki”, torby wielokrotnego użytku na zakupy oznaczone certyfikatem Blue Angel. Wszystkie torby wykonano z materiałów w 80 proc. pochodzących z recyclingu i w 100 proc. nadają się do przetworzenia ponownie.

Sieć Lidl podaje, ze dzięki zmianom toreb wspólnie ze swoimi klientami ograniczy zużycie plastiku aż o 2 000 ton rocznie. To kolejny krok sieci w drodze do gospodarki obiegu zam...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.09.2025 / 17:18
StoryEditor
Mr.DIY otworzył dwa nowe sklepy w Warszawie. Jeden z nich jest największy w Polsce
Sklep Mr.DIY w CH Zielony Targówek w Warszawie (fot. Mr.diy)

Sieć malezyjskich dyskontów rozwija się na Polskim rynku. Właśnie otworzyła swój pierwszy sklep w parku handlowym, a także największy obiekt w Polsce w Galerii Młociny.

Po 10 miesiącach od debiutu marki w Polsce sieć Mr.DIY aktualnie liczy 8 sklepów. Poza Warszawą, zakupy w wywodzących się z Malezji dyskontach niespożywczych mogą zrobić klienci...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.09.2025 / 13:27
StoryEditor
Internetowa oferta Żabki bogatsza o świeże pieczywo. To dzięki kooperacji z firmą Enata Bread
Nową kategorią produktów dostępną w aplikacji Żabka Jush są pieczywo oraz słodkie i słone wypieki z placówek sieci Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni (fot. materiały prasowe)

Należąca do Grupy Żabka spółka Lite e-Commerce nawiązała współpracę z firmą Enata Bread – właścicielem sieci piekarnio-kawiarni Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni. Do czego sprowadza się ta kooperacja?

Spółka Lite e-Commerce odpowiedzialna za q-commercowe projekty Grupy Żabka zaczęła współpracę z firmę Enata Bread. Pozwoliło jej to rozszerzyć ofertę dostępną w aplikac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. wrzesień 2025 07:33