12.03.2018 / 09:43
StoryEditor

Lidl zainwestuje w e-commerce. WinnicaLidla.pl to dopiero początek

WinnicaLidla.pl, internetowa platforma do zamawiania wina, wystartowała na jesieni 2017 r. (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Sieć Lidl jesienią minionego roku pojawiła się w Polsce w obszarze e-commerce za sprawą projektów Lidl Podróże i Winnica Lidla. Firma testuje rozwiązania na styku sprzedaży internetowej, zachęcona zmieniającymi się zwyczajami zakupowymi Polaków, którzy coraz chętniej dokonują zakupów online. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, Lidl zamierza zdecydowanie zwiększać liczbę alkoholi oferowanych przez internet, a ponadto obecność sieci w kanale online nie skończy się na dwóch projektach.

Jak wynika z naszych nieoficjalnych ustaleń, dalsza ekspansja Lidla w obszarze e-commerce w Polsce to tylko kwestia czasu. Sieć w przyszłości zamierza poszerzać swoją ofertę e-c...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2025 / 13:07
StoryEditor
Topaz został franczyzobiorcą innej sieci handlowej! Nietypowy alians polskich firm
Market PSB Mrówka prowadzony przez firmę Topaz (fot. PSB Mrówka)
Market PSB Mrówka prowadzony przez firmę Topaz (fot. PSB Mrówka)PSB Mrówka
Market PSB Mrówka prowadzony przez firmę Topaz (fot. PSB Mrówka)
Market PSB Mrówka prowadzony przez firmę Topaz (fot. PSB Mrówka)PSB Mrówka
Market PSB Mrówka prowadzony przez firmę Topaz (fot. PSB Mrówka)
Market PSB Mrówka prowadzony przez firmę Topaz (fot. PSB Mrówka)PSB Mrówka
Market PSB Mrówka prowadzony przez firmę Topaz (fot. PSB Mrówka)
Market PSB Mrówka prowadzony przez firmę Topaz (fot. PSB Mrówka)PSB Mrówka
Market PSB Mrówka prowadzony przez firmę Topaz (fot. PSB Mrówka)
Market PSB Mrówka prowadzony przez firmę Topaz (fot. PSB Mrówka)
Market PSB Mrówka prowadzony przez firmę Topaz (fot. PSB Mrówka)
Market PSB Mrówka prowadzony przez firmę Topaz (fot. PSB Mrówka)

Prowadząca sieć sklepów spożywczych firma Topaz została... franczyzobiorcą PSB Mrówki. Owocem tej niecodziennej współpracy jest sklep w Siemiatyczach (woj. podlaskie), uruchomiony pod koniec kwietnia.

To dopiero pierwsza Mrówka prowadzona przez Topaz. Zapytaliśmy spożywczą sieć wywodzącą się z Sokołowa Podlaskiego, czy to jednorazowe partnerstwo, czy może początek głębszej w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.05.2025 / 16:16
StoryEditor
Wszystko załatwione! Właściciel dyskontów Netto może w końcu dodać do sieci 300 nowych sklepów

Salling Group dostał zgodę Komisji Europejskiej na przejęcie łotewskiej sieci Rimi. Transakcja warta jest ok. miliarda dolarów.

Dzięki akwizycji sieci Rimi właściciel dyskontów Netto powiększy swoje portfolio sklepów o ponad 300 i pojawi się na trzech nowych rynkach. To największe przejęcie w historii du...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2025 10:00