Lidl zainwestuje w e-commerce. WinnicaLidla.pl to dopiero początek
Sieć Lidl jesienią minionego roku pojawiła się w Polsce w obszarze e-commerce za sprawą projektów Lidl Podróże i Winnica Lidla. Firma testuje rozwiązania na styku sprzedaży internetowej, zachęcona zmieniającymi się zwyczajami zakupowymi Polaków, którzy coraz chętniej dokonują zakupów online. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, Lidl zamierza zdecydowanie zwiększać liczbę alkoholi oferowanych przez internet, a ponadto obecność sieci w kanale online nie skończy się na dwóch projektach.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
- Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
- Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
1 komentarz
-
12.03.2018
Panie Prezesie, wyślij Pan kogoś do sklepu przy ul. Kcyńskiej 20 w miejscowości Wągrowiec, by umył koszyki i przy okazji wymienił kółka - bo tego waszego antracytowego wynalazku z plastiku nie idzie normalnie prowadzić, kółka rozjeżdżają się na wszystkie strony albo zacinają.
1