03.10.2018/14:55

Lidl zdominował zestawienie sieci wydających najwięcej na reklamy

Branża handlowa wydała we wrześniu najwięcej pieniędzy na reklamy w Polsce - wynika z danych IMM. Sieci handlowe na promocję przeznaczyły prawie 400 mln złotych.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • thor 17.10.2018

    Mi też się najbardziej podoba marketing media expert, widać że porządna polska firma

  • stefan 15.10.2018

    mi się podobają kampanie media expert, poza tym to polska firma więc zawsze imi kibicuję

  • luki 07.10.2018

    Media Expert tez niczego sobie, oni też zawsze w czołówce.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.