09.04.2021/14:20

Linia naturalnych wód mineralnych Rodowita z Roztocza zdobyła uznanie konsumentów

Wody zostały nagrodzone w badaniu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów i otrzymały złoty medal w kategorii: Woda i napoje. Rodowita z Roztocza jest naturalną wodą mineralną o średniej mineralizacji oraz niezwykłej czystości geologicznej.

Konsumenci określają jej smak jako delikatny i rześki. Jest wydobywana ze źródła zlokalizowanego w otulinie Roztoczańskiego Parku Narodowego. Jest wodą niskosodową, odpowiednią dla całej rodziny, także dla niemowląt. Można ją kupić w butelkach o pojemności 1,5 l i 0,6 l w wariantach: niegazowanym, gazowanym i delikatnie gazowanym.

- Bardzo nas cieszy przyznanie naszej linii naturalnych wód mineralnych Rodowita z Roztocza złotego medalu w rankingu Najlepszy Produkt 2021 – Wybór Konsumentów. To ważne wyróżnienie przyznane zostało przez bardzo wymagające i bardzo dobrze zaznajomione z kategorią jury – samych konsumentów. Traktujemy je jako dowód na to, że nasza marka i produkt zdały najtrudniejszy test, zwłaszcza biorąc pod uwagę tak krótką, w porównaniu do konkurencji, obecność na rynku. Cieszymy się bardzo, że nasza woda posmakowała Polakom i będziemy kontynuować wysiłki, aby dotrzeć do jeszcze większej liczby konsumentów oraz zachęcać ich do spróbowania Rodowitej - mówi Agnieszka Tarczyńska, dyrektor sprzedaży, Rodowita z Roztocza.

Agnieszka Tarczyńska, dyrektor sprzedaży, Rodowita z Roztocza (Rodowita z Roztocza)

Celem badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów, realizowanego przez wydawcę „Wiadomości Handlowych” cyklicznie od dziesięciu lat, jest wyłonienie topowych nowości wprowadzonych na rynek w minionych 12 miesiącach. W tym roku były to produkty, które pojawiły się w sprzedaży w okresie pomiędzy początkiem września 2019 roku a końcem września roku 2020.

Badaniem objęte są wyłącznie propozycje nowe albo odświeżone wersje wyrobów już istniejących. Unikatowa formuła projektu oraz fakt, że znak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów umieszczony na opakowaniach wyrobów faktycznie zachęca klientów do ich zakupu, sprawia, że cieszy się on dużą popularnością. Rokrocznie do udziału w badaniu zgłasza się kilkadziesiąt firm działających w branżach spożywczej, chemicznej i kosmetycznej. Daje to w sumie kilkuset pretendentów do tytułu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów.

W ostatniej edycji rankingu, która przypadła na niełatwy czas pandemii, ich grono wcale nie było mniejsze niż zazwyczaj. Badanie objęło 252 produkty i linie produktowe, które zostały przyporządkowane do 49 kategorii.

Tegoroczne badanie jak zawsze przeprowadził renomowany, głęboko osadzony w branży FMCG instytut GfK Polonia. Produkty, które otrzymały tytuł najlepszych i medale od złotego do brązowego, wybrało grono najsurowsze z możliwych – sami konsumenci. 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.