29.03.2021 / 15:15
StoryEditor

Linia produktów Zielona Kraina z cielęciną zdobyła uznanie konsumentów

W skład linii produktów z cielęciną wchodzą: parówki z cielęciną, pieczeń cielęco-wieprzowa oraz kiełbasa cielęco-wieprzowa. Producentem jest firma Artek, a jej linia została doceniona przez klientów w kategorii Wędliny, zdobywając srebrny medal.

Produkty Zielona Kraina z cielęciną - wyróżnia przede wszystkim bardzo wysoka zawartość cielęciny (od 20 proc. do 50 proc.). Wyroby są tworzone w oparciu o oryginalne receptury. Cechują się delikatnym, niepowtarzalnym smakiem i między innymi z tego względu są szczególnie polecane dzieciom oraz osobom starszym.

- Zielona Kraina to linia naturalnych produktów, charakteryzujących się przede wszystkim wysoką jakością oraz czystą etykietą, tak obecnie pożądaną przez konsumentów. Wyróżnienie otrzymane w badaniu Najlepszy Produkt 2021 – Wybór Konsumentów jest dla nas bardzo cenne, gdyż potwierdza słuszność obranego przez nas kierunku rozwoju i świadczy o tym, że klienci doceniają wyjątkowość naszych wyrobów. Marka Zielona Kraina to nie tylko wędliny, ale także pierogi, dania gotowe oraz przetwory. Znak plebiscytu będziemy umieszczać na opakowaniach nagrodzonych produktów oraz wykorzystywać w komunikacji z klientami – mówi Ewa Matysiak, prezes zarządu, Artek.

 

 

Celem badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów, realizowanego przez wydawcę „Wiadomości Handlowych” cyklicznie od dziesięciu lat, jest wyłonienie topowych nowości wprowadzonych na rynek w minionych 12 miesiącach. W tym roku były to produkty, które pojawiły się w sprzedaży w okresie pomiędzy początkiem września 2019 roku a końcem września roku 2020.

Badaniem objęte są wyłącznie propozycje nowe albo odświeżone wersje wyrobów już istniejących. Unikatowa formuła projektu oraz fakt, że znak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów umieszczony na opakowaniach wyrobów faktycznie zachęca klientów do ich zakupu, sprawia, że cieszy się on dużą popularnością. Rokrocznie do udziału w badaniu zgłasza się kilkadziesiąt firm działających w branżach spożywczej, chemicznej i kosmetycznej. Daje to w sumie kilkuset pretendentów do tytułu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów.

W ostatniej edycji rankingu, która przypadła na niełatwy czas pandemii, ich grono wcale nie było mniejsze niż zazwyczaj. Badanie objęło 252 produkty i linie produktowe, które zostały przyporządkowane do 49 kategorii.

Tegoroczne badanie jak zawsze przeprowadził renomowany, głęboko osadzony w branży FMCG instytut GfK Polonia. Produkty, które otrzymały tytuł najlepszych i medale od złotego do brązowego, wybrało grono najsurowsze z możliwych – sami konsumenci.

25. kwiecień 2024 12:39