29.03.2021/11:10

Linia wegańskich dań Food House doceniona w badaniu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów

Wegańskie dania Food House przeznaczone są dla wszystkich, którzy chcą, aby ich codzienna dieta była zarówno smaczna, jak i bardziej roślinna. Producentem dań jest firma Virtu, a konsumenci przyznali im brązowy medal w kategorii: Produkty alternatywne wegetariańskie i wegańskie.

Produkty bazują na wysokiej jakości składnikach oraz dopracowanych recepturach. Linia obejmuje cztery dania: penne z sosem pesto, spaghetti z sosem Bolognese, pierogi z ziemniakami, tofu wędzonym i cebulką smażoną oraz pierogi z pieczarkami, suszonymi pomidorami, tofu wędzonym i cebulką smażoną.

- Tytuł Najlepszy Produkt 2021 – Wybór Konsumentów dla naszych wegańskich dań Food House to doskonały dowód na to, że Polacy zauważają i doceniają wysoką jakość tych roślinnych propozycji. Linię tę stworzyliśmy wychodząc naprzeciw oczekiwaniom świadomych oraz dbających o zdrowy tryb odżywiania konsumentów. Otrzymane wyróżnienie będziemy komunikować w mediach społecznościowych, na firmowej stronie internetowej oraz na opakowaniach produktów - mówi Justyna Bugaj, specjalista ds. marketingu i komunikacji marki, Virtu.

Celem badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów, realizowanego przez wydawcę „Wiadomości Handlowych” cyklicznie od dziesięciu lat, jest wyłonienie topowych nowości wprowadzonych na rynek w minionych 12 miesiącach. W tym roku były to produkty, które pojawiły się w sprzedaży w okresie pomiędzy początkiem września 2019 roku a końcem września roku 2020.

Badaniem objęte są wyłącznie propozycje nowe albo odświeżone wersje wyrobów już istniejących. Unikatowa formuła projektu oraz fakt, że znak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów umieszczony na opakowaniach wyrobów faktycznie zachęca klientów do ich zakupu, sprawia, że cieszy się on dużą popularnością. Rokrocznie do udziału w badaniu zgłasza się kilkadziesiąt firm działających w branżach spożywczej, chemicznej i kosmetycznej. Daje to w sumie kilkuset pretendentów do tytułu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów.

W ostatniej edycji rankingu, która przypadła na niełatwy czas pandemii, ich grono wcale nie było mniejsze niż zazwyczaj. Badanie objęło 252 produkty i linie produktowe, które zostały przyporządkowane do 49 kategorii.

Tegoroczne badanie jak zawsze przeprowadził renomowany, głęboko osadzony w branży FMCG instytut GfK Polonia. Produkty, które otrzymały tytuł najlepszych i medale od złotego do brązowego, wybrało grono najsurowsze z możliwych – sami konsumenci.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.