Lisek.app zapewnia, że jest już na "ostatniej prostej do rentowności"
Przychody q-commerce'owego Liska w pierwszym kwartale tego roku były o 300 proc. większe niż w całym 2021 roku. Start-up założony przez Marka Kośnika i Michała Krowińskiego, a wspierany przez fundusz Manta Ray Sebastiana Kulczyka, jest już obecny w dziewięciu dużych miastach oraz ich okolicach i ma ponad 40 magazynów - tzw. dark store'ów.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
- Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
- Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
1 komentarz
-
27.05.2022
Tylko ostrożnie bo na ostatniej prostej niejeden wywinął orła.
3