11.01.2018/12:27

Livio zamknęło 2017 r. dynamiką 8 proc. wzrostu liczby placówek

Sieć Livio liczy obecnie 2240 placówek. Najnowszy sklep dołączył do oddziału w Kielcach. W bieżącym roku Livio stawia na rozwój organiczny i kontynuację projektów promocyjnych.

W minionym roku należąca do Grupy Kapitałowej Specjał sieć Livio zwiększyła liczbę sklepów o 8 proc., osiągając łączną liczbę 2240 placówek. Najnowszy sklep to położony w Chęcinach minimarket Livio, o powierzchni ok. 60 mkw. To typowy sklep convenience, z ofertą ogólnospożywczą oraz wydzielonymi stoiskami warzywnym, nabiałowym i piekarniczym. To 164. placówka sieci w oddziale Kielce.

W bieżącym roku jedna z największych sieci franczyzowych w Polsce zamierza kontynuować rozwój organiczny. Livio konsekwentnie realizuje przedsięwzięcia w ramach pakietu marketingowego. Do najważniejszych należą loteria promocyjna – zdrapka. Wśród nowy przedsięwzięć operator wylicza projekty promocji kuponowych oraz kolejne działania w ramach Uniwersytetu Przedsiębiorczości.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.