23.04.2021 / 22:33
StoryEditor

Lody Ekipa znikają z Biedronki. Czy można je tam jeszcze kupić?

Lody Ekipa w Biedronce (Biedronka)
Biedronka jako pierwsza sieć dyskontowa wprowadziła do sprzedaży lody Ekipa, które są efektem współpracy marki Koral z najbardziej popularnymi youtuberami w Polsce Frizem i jego zespołem. Klienci sieci Biedronka wykupili prawie cały zapas jednego dnia.

Jak informuje Biedronka reakcja klientów na wprowadzenie do sprzedaży lodów Ekipa była natychmiastowa. Pierwszy klient stawił się przy kasie w czwartek 20 minut po północy w skl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.11.2025 / 13:36
StoryEditor
Globalna firma logistyczna Logwin daje klientom "w pakiecie" kompetencje ułatwiające ekspansję międzynarodową
Logwin oferuje nie tylko usługi logistyczne, ale też kompetencje ułatwiające ekspansję międzynarodową (źródło: logwin-logistics.com)

Logwin zajmuje się kompleksową obsługą logistyczną – od frachtu morskiego po logistykę ostatniej mili w kanale e-commerce. Firma oferuje także wartość dodaną w postaci kompetencji, które ułatwiają jej partnerom biznesowym ekspansję międzynarodową.

Obszerny wywiad z menedżerami firmy Logwin, cz. I

Rozmówcy:

  • Piotr Sprzęczka, dyrektor zarządzający Logwin w regionie CEE
  • Jarosław Bańkowski, regionalny dyrektor sprze...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.11.2025 / 20:19
StoryEditor
Sieć SPAR Group przepaliła w Polsce ponad 750 mln zł. "Przeklęty biznes" pokonał Afrykanerów w naszym kraju?
Supermarket sieci Eurospar

SPAR Polska przez pięć lat pod kontrolą południowoafrykańskiego SPAR Group znalazł się w najpoważniejszym kryzysie finansowym w swojej historii. Spółka generowała około 100 mln zł straty rocznie, co ostatecznie dało ponad 750 mln zł negatywnego wyniku. Globalny koncern prowadzący markę SPAR m.in. w Afryce i Irlandii – nie poradził sobie z polską specyfiką rynku, nie wykorzystał potencjału lokalizacji, popełnił szereg błędów operacyjnych i nie zdołał odbudować pozycji sklepów po przejęciu sieci Piotr i Paweł.

Krzysztof Tokarz, prezes GK Specjał, komentując porażkę Afrykańskiego SPAR Group, po której przejął licencję na markę SPAR w Polsce podkreśla, że nie zawiniła sama marka, ale sp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. listopad 2025 01:47