31.05.2021/14:54

Lojalność klienta coraz ważniejsza. Przed pandemią Polacy kupowali żywność w czterech sklepach, dziś w dwóch

- Kiedy COVID-19 dotknął nasz rynek, lojalnośc nabrała dużego znaczenia. Przed covidem, jak pokazują badania, średnio klient robił swoje zakupy w czterech sklepach spożywczych, dzisiaj robi je już tylko w dwóch. Budowanie lojalności zaczyna być kluczowym elementem - mówił podczas RetailTec Congress Marek Lipka, członek zarządu i dyrektor handlowy Carrefour Polska.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także