31.05.2021 / 14:54
StoryEditor

Lojalność klienta coraz ważniejsza. Przed pandemią Polacy kupowali żywność w czterech sklepach, dziś w dwóch

Marek Lipka, członek zarządu Carrefour Polska (fot. materiały prasowe)
- Kiedy COVID-19 dotknął nasz rynek, lojalnośc nabrała dużego znaczenia. Przed covidem, jak pokazują badania, średnio klient robił swoje zakupy w czterech sklepach spożywczych, dzisiaj robi je już tylko w dwóch. Budowanie lojalności zaczyna być kluczowym elementem - mówił podczas RetailTec Congress Marek Lipka, członek zarządu i dyrektor handlowy Carrefour Polska.

Przedstawiciel francuskiej sieci podkreślił, że w budowaniu lojalności klienta pomóc mogą nowoczesne rozwiązania techniczne. Wskazał przy tym, że tego typu elementy dedykowane k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.04.2025 / 17:21
StoryEditor
Krakowski Kredens wraca do gry i zatrudnia nowych menedżerów. Czy będzie to udany comeback?
Paulina Vieuxmaire, członek zarządu i dyrektor generalna spółki SC Premium, która przejęła prawa do marki Krakowski Kredens, podkreśla, że wraca ona na rynek z nową energią (fot. materiały prasowe)

Sklep sieci Krakowski Kredens w stołecznym centrum handlowym KEN Center reaktywowany. Paulina Vieuxmaire, członek zarządu i dyrektor generalna spółki SC Premium, która przejęła markę Krakowski Kredens, zapowiada, że wraca ona na rynek z nową energią.

Tak jak zapowiadaliśmy na portalu wiadomoscihandlowe.pl, w kwietniu br. sieć Krakowski Kredens, którą zarządza obecnie nowy właściciel – spółka SC Premium, znowu zacz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2025 / 17:25
StoryEditor
Jak wygrać serce klienta? Polacy wskazują, co działa w promocjach i co naprawdę motywuje do zakupów
Regał z promocjami w Biedronce (fot. materiały własne)

W świecie pełnym bodźców i rosnących oczekiwań konsumenckich, marki nieustannie poszukują sposobów na przyciągnięcie uwagi klientów. Najnowsze dane pokazują, że dobrze zaplanowane akcje promocyjne nie tylko zwiększają sprzedaż, ale także trwale zmieniają zachowania zakupowe Polaków. Co decyduje o skuteczności takich działań i jakiego rodzaju nagrody naprawdę się liczą?

Z danych zawartych w raporcie "ROI w akcji: promocje i nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż", opublikowanym przez Pluxee Polska, wyłania się obraz konsumenta ch...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2025 11:43