Lotos rozpoczął nową kampanię wizerunkową w mediach elektronicznych
Od początku tego tygodnia w Internecie i w telewizji pojawił się 30-sekundowy spot, który stanowi rozwinięcie zainicjowanej w lipcu kampanii outdoorowej z cyklu „NAJ nie bierze się znikąd”. Komunikacja wspiera punkty styku klientów z marką Lotos.
Koncern podkreśla, że swoje produkty wytwarza w jednej z najnowocześniejszych rafinerii w Europie. W kampanii nacisk położony jest na innowacyjność, w tym projekt rozwoju elektromobilności Lotos Niebieski Szlak.
– Lotos rozwija się razem z rynkiem motoryzacyjnym, dlatego z jednej strony stale zwiększamy efektywność naszej rafinerii, a z drugiej angażujemy się w innowacyjne projekty z zakresu paliw alternatywnych. Nasz Niebieski Szlak nazywamy drogą ku przyszłości. Dziś to 12 stacji ładowania samochodów elektrycznych i hybrydowych. Do końca pierwszego kwartału 2020 roku planujemy oddać kierowcom do użytku kolejnych 38 punktów. Wiele z nich zlokalizowanych będzie nie tylko na północy czy w centrum kraju, ale również przy trasach zachodniej i południowej Polski – podkreśla Jarosław Wittstock, wiceprezes Zarządu Grupy Lotos ds. korporacyjnych.
Pierwotne hasło „NAJ nie bierze się znikąd” (komunikowane od 2017 roku) zostało rozszerzone do stwierdzenia „NAJ musi być doskonałe z każdej strony”. Spot prezentuje NAJ od strony rafinerii. Jego emisję poprzedziły „piorunujące” reklamy zlokalizowane na trasie z Gdańska do Warszawy, wzdłuż której biegnie Niebieski Szlak elektromobilności.
1 komentarz
-
20.07.2019
A Orlen używa piosenki "Przygoda, przygoda w każdej chwili..."
I zaczyna reklamę od dwójki rozpieszczonych dzieci głosząc swoje 3 grosze do głodu i jedzenia FIT. I jadą do Orlena kupić frytki i burgera.
Jakieś dziecko to by pewnie podsłuchiwało rodziców przez całą drogę. Trochę spokój w porównaniu z rzeczywistością która jest smutna a zaradzić na niektóre problemy nie potrafimy poradzić.
5