30.06.2020/19:53

LPP stawia na sztuczną inteligencję

Skrócenie ścieżki komplementacji zamówień o 30% - taki efekt dało wdrożenie w magazynie LPP zajmującym się obsługą sprzedaży internetowej nowego rozwiązania wykorzystującego algorytmy sztucznej inteligencji. 

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

6 komentarzy

  • Panek 24.07.2020

    Bardzo dobry kierunek rozwoju w obecnej sytuacji na rynku. Dobry moment na usprawnienie internetowego kanału sprzedaży.

  • Robak 10.07.2020

    Tak właśnie należy się rozwijać, nowoczesność i innowacja.

  • sezam 03.07.2020

    No i właśnie takie firmy osiągają sukces w dłuższej perspektywie czasu.

  • evelyn 02.07.2020

    Inne firmy powinny iść tym samym tropem, chociaż pewnie dopiero po tym jak LPP osiągnie sukces dopiero zaczną wdrażać ich pomysły.

  • monkey 01.07.2020

    Fajnie że jest firma w Polsce stawiająca na nowoczesne rozwiązania.

  • Jack 01.07.2020

    To po RFID kolejne nowoczesne rozwiązanie w tej firmie. Na pewno jedno i drugie będzie inwestycją, która szybko się zwróci. Warto podglądać takie nowocześnie prowadzone firmy i pewne rozwiązania wdrażać u siebie

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.