30.06.2020/19:53

LPP stawia na sztuczną inteligencję

Skrócenie ścieżki komplementacji zamówień o 30% - taki efekt dało wdrożenie w magazynie LPP zajmującym się obsługą sprzedaży internetowej nowego rozwiązania wykorzystującego algorytmy sztucznej inteligencji. 

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

6 komentarzy

  • Panek 24.07.2020

    Bardzo dobry kierunek rozwoju w obecnej sytuacji na rynku. Dobry moment na usprawnienie internetowego kanału sprzedaży.

  • Robak 10.07.2020

    Tak właśnie należy się rozwijać, nowoczesność i innowacja.

  • sezam 03.07.2020

    No i właśnie takie firmy osiągają sukces w dłuższej perspektywie czasu.

  • evelyn 02.07.2020

    Inne firmy powinny iść tym samym tropem, chociaż pewnie dopiero po tym jak LPP osiągnie sukces dopiero zaczną wdrażać ich pomysły.

  • monkey 01.07.2020

    Fajnie że jest firma w Polsce stawiająca na nowoczesne rozwiązania.

  • Jack 01.07.2020

    To po RFID kolejne nowoczesne rozwiązanie w tej firmie. Na pewno jedno i drugie będzie inwestycją, która szybko się zwróci. Warto podglądać takie nowocześnie prowadzone firmy i pewne rozwiązania wdrażać u siebie

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.