12.10.2020/10:38

Luis Amaral na RFC2020: Handel niezależny będzie handlem nowoczesnym przyszłości

Podczas wystąpienia otwierającego Retail&FMCG Congress 2020 Luis Amaral, prezez Grupy Eurocash, opowiadał o wyzwaniach stojących przed firmą, reakcji na pandemię covid-19, zmieniającym się konsumencie oraz skoku technologicznym, jaki Eurocash wykonał w ostatnim czasie.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Adam 14.10.2020

    Pan/i Abc widać że pisze to osoba rozżalona i pewnie leniwa której nie wyszła kariera w EC. Bajeczki to Pani pisze i polecam CZYTAĆ, CZYTAĆ, CZYTAĆ!!! A dalszą karierę proponuję zacząć w Biedronce lub Lidlu po chwili na kolanach wrócisz do EC.

  • Bee 13.10.2020

    Oszczędności i oszczędności od jakiegoś czasu tylko najważniejsze w firmie

  • Abc 13.10.2020

    Nierealne bajeczki bez pokrycia, nawet starsze osoby kupują w Biedronce i Lidlu omijając lokalne małe sklepiki, prezes jest oderwany od rzeczywistości i ta wypowiedzią raczej próbuje zaklinać tą rzeczywistość. Proszę popatrzeć na spadające od 4 lat wyniki giełdowe, obroty rosną i proporcjonalnie do nich spadają zyski i cena akcji najniższa od 10 lat. Bajką jest dążenie do większej konkurencyjności sklepów które zaopatruje EC, patrzą tylko na swoje zyski, reszta to słaby marketing. Szkoda że taka firma tak się stacza. Może czas Panie Prezesie na zmiany w zarządzie i inne mądre decyzje a nie wymyślanie niemądrych projektów i topienie kasy.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także