Luis Amaral na RFC2020: Handel niezależny będzie handlem nowoczesnym przyszłości
Podczas wystąpienia otwierającego Retail&FMCG Congress 2020 Luis Amaral, prezez Grupy Eurocash, opowiadał o wyzwaniach stojących przed firmą, reakcji na pandemię covid-19, zmieniającym się konsumencie oraz skoku technologicznym, jaki Eurocash wykonał w ostatnim czasie.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
3 komentarze
-
14.10.2020
Pan/i Abc widać że pisze to osoba rozżalona i pewnie leniwa której nie wyszła kariera w EC. Bajeczki to Pani pisze i polecam CZYTAĆ, CZYTAĆ, CZYTAĆ!!! A dalszą karierę proponuję zacząć w Biedronce lub Lidlu po chwili na kolanach wrócisz do EC.
-
13.10.2020
Oszczędności i oszczędności od jakiegoś czasu tylko najważniejsze w firmie
-
13.10.2020
Nierealne bajeczki bez pokrycia, nawet starsze osoby kupują w Biedronce i Lidlu omijając lokalne małe sklepiki, prezes jest oderwany od rzeczywistości i ta wypowiedzią raczej próbuje zaklinać tą rzeczywistość. Proszę popatrzeć na spadające od 4 lat wyniki giełdowe, obroty rosną i proporcjonalnie do nich spadają zyski i cena akcji najniższa od 10 lat. Bajką jest dążenie do większej konkurencyjności sklepów które zaopatruje EC, patrzą tylko na swoje zyski, reszta to słaby marketing. Szkoda że taka firma tak się stacza. Może czas Panie Prezesie na zmiany w zarządzie i inne mądre decyzje a nie wymyślanie niemądrych projektów i topienie kasy.
10