01.04.2020 / 17:28
StoryEditor

Luis Amaral, prezes Grupy Eurocash: Pandemia z dnia na dzień zmieniła sposób funkcjonowania naszej firmy

Luis Amaral, prezes Grupy Eurocash (fot. archiwum)
Pierwotnie zakładaliśmy, że nasze 25-lecie będzie okazją do radosnego świętowania naszego jubileuszu w gronie naszych pracowników i klientów. Stało się jednak inaczej. Wydarzenia ostatnich tygodni z dnia na dzień zmieniły życie wszystkich Polaków i sposób funkcjonowania wielu firm, w tym naszej – mówi Luis Amaral, prezes zarządu Grupy Eurocash.

– Wszyscy pracujemy obecnie na zwiększonych obrotach, żeby zachować ciągłość łańcucha dostaw. Pracuje na to cała nasza grupa i nasi klienci, bez których by nas dzisiaj tutaj nie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.10.2025 / 16:04
StoryEditor
Francesco Mutti, prezes Mutti: Nie koncentrujemy się na pozycjach rynkowych. Te są wynikiem dobrze wykonanej pracy
Naszym priorytetem jest umocnienie pozycji w Europie, ze szczególnym uwzględnieniem kilku kluczowych rynków, takich jak Polska oraz szerszy region CEE.- mówi Francesco Mutti (fot. Giacomo Terracciano Studio)

Mutti jest liderem rynku produktów pomidorowych w Europie. Prezes firmy, Francesco Mutti, w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl zdradza plany jej dalszej zagranicznej ekspansji, które obejmują także Polskę. Wyjaśnia, dlaczego Mutti zdecydowało się wejść na nasz rynek oraz opisuje jego specyfikę. Mówi o sytuacji w kategorii przetworów pomidorowych oraz o tym, dlaczego marki własne są wyzwaniem dla takich graczy jak Mutti.

Z tego tekstu dowiesz się:

  • Jak wyglądają plany i priorytety zagranicznej ekspansji firmy Mutti?
  • Jakie miejsce w strategii Mutti zajmuje Polska? 
  • Dlaczego firma Mutti ...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.10.2025 / 09:00
StoryEditor
ChatGPT rewolucjonizuje dostawy jedzenia. Uber i DoorDash wchodzą do świata sztucznej inteligencji
Żabka i UberEats dostarczą zakupy do polskich domów (Żabka Polska)

Sztuczna inteligencja wchodzi w nowy etap transformacji rynku e-commerce. Już wkrótce zamawianie jedzenia i produktów spożywczych stanie się jeszcze prostsze - wystarczy rozmowa z chatbotem. ChatGPT szykuje projekt, który zmieni rynek dostaw.

Firma OpenAI, twórca ChatGPT, ogłosiła, że jedenaście znanych marek, w tym Uber, Instacart, DoorDash i Target, zostanie zintegrowanych z platformą ChatGPT. To przełomowy krok, k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. październik 2025 15:44