03.08.2017/15:29

M-commerce w Polsce rośnie, ale przełomu na rynku nie widać

-  To, że smartfon stał się stałym elementem naszej codzienności nie przekłada się na razie znacząco na liczbę transakcji sprzedażowych w tym kanale. Polaków wciąż cechuje ograniczone zaufanie do poziomu bezpieczeństwa takich zakupów. Jest także jeszcze wiele aspektów około zakupowych do ulepszenia. Wierzymy jednak, że nadejdzie era m-commerce w pełnej okazałości – analizuje trend Paweł Paszkowski, dyrektor e-commerce bdsklep.pl.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.