17.05.2021/11:27

Maciej Bazyl, wicedyrektor PwC: Biedronka ma duże ambicje i szuka nowych źródeł wzrostu [WYWIAD]

Maciej Bazyl, wicedyrektor w dziale Retail & Consumer PwC Polska opowiedział w rozmowie z przedstawicielem naszego portalu o działaniach tego spożywczego gigianta i pokusił się o interpretację jego strategii. Choć Biedronka pozostaje numerem jeden, to nie może ignorować depczącej jej po piętach konkurencji.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.