18.06.2021/13:21

Maciej Tylkowski, członek zarządu Lidl Polska: Ekorewolucja wśród klientów już się dokonuje i mamy na to dowody

Troska o środowisko naturalne znajduje odzwierciedlenie w wyborach zakupowych Polaków – stwierdził podczas jednej z debat na Retail & FMCG Congress 2021 Maciej Tylkowski, członek zarządu Lidl Polska. Przykładem może być tu bardzo dobre przyjęcie przez klientów sieci woreczków wielokrotnego użytku na warzywa i owoce czy wysoka sprzedaż butów sportowych wykonanych z plastiku zebranego na plażach Pacyfiku.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także