24.01.2016 / 20:40
StoryEditor

Magdalena Mazur wiceprezesem Global Cosmed

Rada Nadzorcza Global Cosmed, polskiego producenta kosmetyków i chemii gospodarczej, powołała Magdalenę Mazur na stanowisko wiceprezesa zarządu.

Nowa wiceprezes będzie jednocześnie kierować spółką Global Cosmed Group, której akcje zostały objęte 15 stycznia br. przez Global Cosmed. Magdalena Mazur zawodowo jest związana ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 21% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.06.2025 / 11:00
StoryEditor
InPost rozbudowuje sieć paczkomatów we Włoszech. Nowe maszyny przy supermarketach SPAR
Paczkomat InPost (fot. Łukasz Rawa,wiadomoscihandlowe.pl)

Dynamiczny rozwój infrastruktury dostaw poza domem (OOH) we Włoszech nabiera tempa. InPost podpisał nowe porozumienie, które znacząco rozszerzy jego obecność w południowej części kraju. Co oznacza ta współpraca dla włoskiego rynku e-commerce i preferencji konsumenckich?

InPost ogłosił podpisanie strategicznego partnerstwa z firmą Maiora SpA SB, która jest partnerem sieci Consorzio Despar Italia, jednego z istotnych graczy na rynku spożywczym we...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.06.2025 / 15:36
StoryEditor
Lalki Labubu: Fenomen chińskich zabawek, które podbiły świat. na czym polega ich fenomen?
Wystawy sklepowe z lalkami i figurkami Labubu firmy Pop Mart

Labubu, futrzaste lalki od chińskiego producenta Pop Mart, stały się globalną sensacją, niemal potrajając zyski firmy w minionym roku. Jak pisze BBC te elfopodobne stworzenia, pierwotnie potwory z serii "The Monsters" artysty Kasinga Lunga, zdobyły serca celebrytów, takich jak Rihanna, Dua Lipa, Kim Kardashian i Lisa z Blackpink, oraz miliony fanów na całym świecie.

Czym jest Labubu?

Labubu to zarówno postać fikcyjna, jak i marka. Lalki charakteryzują się spiczastymi uszami, dużymi oczami i psotnym uśmiechem z dziewięcioma zębami. Mimo ich...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. lipiec 2025 00:09