19.11.2021 / 10:46
StoryEditor

Magiczne chwile z Ferrero Rocher

Ferrero podpowiada, jak wykorzystać praliny w świątecznych aranżacjach (materiały prasowe)
Dla podkreślenia niezwykłości świątecznych chwil warto zadbać o stylowe dekoracje domu. Firma Ferrero dzieli się z konsumentami pomysłami na bożonarodzeniowe aranżacje przygotowane przez Marzenę Marideko.

Pomysłe te są dostępne na stronie inspiracjeferrero.pl. Elementem dekoracji mogą być pralina Grand Ferrero Rocher 125 g i piramida Ferrero Rocher 350 g, które wprowadzą do nich ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 49% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.10.2025 / 09:00
StoryEditor
Właściciel sieci Lidl i Kaufland o przyszłości Europy: Europejska gospodarka ma potencjał!
Gerd Chrzanowski, partner zarządzający Schwarz Group, Sabine Verheyen, wiceprzewodnicząca Parlamentu Europejskiego, Pierre Bascou z Komisji Europejskiej, Günther H. Oettinger, były komisarz UE, oraz Ekaterina Zaharieva, komisarz ds. start-upów, badań i innowacji.

Grupa Schwarz, właściciel sieci Lidl i Kaufland, po raz czwarty zorganizowała w Brukseli wydarzenie "Schwarz Impulse 2025", które zgromadziło czołowych przedstawicieli europejskiej polityki i biznesu. Tegoroczna edycja przebiegła pod hasłem „Potęga suwerenności”, koncentrując się na roli Europy w kształtowaniu przyszłości gospodarczej, cyfrowej i środowiskowej kontynentu.

W spotkaniu "Schwarz Impulse 2025" uczestniczyli m.in. Gerd Chrzanowski, partner zarządzający Schwarz Group, Sabine Verheyen, wiceprzewodnicząca Parlamentu Europejskiego, Pie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.10.2025 / 16:48
StoryEditor
Co kształtuje polski e-commerce? Chińczycy, marketplace’y i pokolenie Z rozdają karty. Krajowe platformy będą w odwrocie
Co kształtuje polski e-commerce? (fot. Adobestock)

Analiza firmy badawczej PMR Market Experts by Hume’s wynika, że w obecnym roku największymi trendami na polskim rynku e-commerce są rosnąca rola chińskich platform, transformacja modeli sprzedaży w stronę marketplace’ów oraz coraz większy wpływ pokolenia Z na zakupy online. Kanał cross-border już w 2025 roku przekroczy 7 proc. wartości rynku e-commerce w Polsce, a do 2030 roku jego udział może sięgnąć ponad 12 proc.

Jeszcze w 2024 roku sprzedaż transgraniczna odpowiadała za niespełna 7 proc. wartości polskiego rynku e-commerce. W tym roku tempo wzrostu tego segmentu wyraźnie przyspiesza, gł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. październik 2025 08:24