20.08.2022/11:30

Cena jest kluczowym czynnikiem wyboru sklepu. Kaufland widzi rosnące udział marki własnej w koszyku zakupowym swoich klientów

– Cena stała się kluczowym kryterium wyboru miejsca zakupu, choć dużą rolę odgrywają także aspekty zapewniające klientom wygodę i oszczędność czasu – różnorodność asortymentu oraz lokalizacji – mówi Maja Szewczyk, dyrektor ds. Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska Markety.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Nickt 22.08.2022

    Nie tylko cena bo także lokalizacja sklepu. A w obecnej sytuacji również możliwość zakupów zdalnych. Współpraca z Everli to za mało. Może i są jakieś wyniki finansowe, ale pojęcia nie macie ile tracicie nie mając prawdziwego sklepu online tak jak np. Stokrotka czy Polomarket. Zamiast tego dajecie zarabiać potężne pieniądze pośrednikowi, który niestety zakłamuje rzeczywiste ceny wielu produktów bo ceny u nich nie obejmują np. produktów promocyjnych. Brakuje też całej masy asortymentu w tym większości mięsa. Jak dla mnie to bez sensu takie zakupy, a jechać do Kauflandu mi się nie chce skoro mam 4 inne sklepy po drodze. Czas w końcu zrozumieć jak myśli klient.

  • Dostawca 22.08.2022

    To proszę pani niech Kaufland nie wyciąga tyle kasy od dostawców za gazetki, pseudo reklamę itp. Wtedy będą lepsze ceny Dostawcy mają kolosalne koszty płynące z tych pomysłów

  • Luka 21.08.2022

    Oj tak proszę Pani nie do końca ;)

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także