13.08.2021/08:51

Maja Szewczyk, Kaufland: W kategorii wędlin wzrósł popyt na produkty podsuszane i dojrzewające

Pandemia nie miała negatywnego wpływu na zainteresowanie kategorią wędlin. W odpowiedzi na rosnącą świadomość konsumentów w zakresie żywienia producenci wędlin opracowują coraz lepsze receptury, dzięki czemu kategoria ta nieustannie się rozwija – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Maja Szewczyk, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej Kaufland Polska.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także