11.04.2018/10:21

Makro Cash&Carry wprowadza trzy nowe marki własne

Sieć Makro wprowadziła do oferty trzy nowe marki własne dedykowane głównie gastronomii: Makro Chef, Makro Premium i Makro Professional. Jak poinformowała sieć hurtowni, ambasadorem tych brandów został Wojciech Harapkiewicz, szef kuchni tradycyjnej 2018 Gault&Millau Polska.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.