29.06.2017 / 14:29
StoryEditor

Makro Polska podsumowało akcję „Szef dla Młodych Talentów”

Uczestnicy stażu w restauracji Babinicz (mat. prasowe)
Podczas pierwszej odsłony programu „Szef dla Młodych Talentów”, zorganizowanego przez Makro Polska, odbyło się dziewięć spotkań edukacyjnych, w których udział wzięło blisko 1100 uczestników z całej  Polski. Dla 15 wyróżnionych uczniów firma przygotowała nagrody w postaci wakacyjnych staży w renomowanych restauracjach.

„Szef dla Młodych Talentów”  to program odpowiedzialności społecznej, mający na celu wprowadzanie pozytywnych zmian w polskiej gastronomii. W jego ramach Makro integruje szkoły ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.10.2025 / 13:27
StoryEditor
Fotoreportaż z sieci monopolowej Alko w Finlandii
Sieć Alko, Finlandia (fot Sebastian Rennack)
Dział bezalkoholowy Alko obejmuje napoje o zawartości alkoholu do 0,5 proc., wyraźnie oznaczone w języku fińskim i szwedzkim. Stylowe wyposażenie i bogaty asortyment sygnalizują, że napoje o niskiej zawartości alkoholu i bezalkoholowe cieszą się równym szacunkiem na półkach (fot Sebastian Rennack)fot. Sebastian Rennack
Sieć Alko, Finlandia (fot Sebastian Rennack)
Cyfrowy ekran na tylnej ścianie promuje dobieranie potraw do wina, a nie sprzedaż ukierunkowaną na cenę. Ekspozycja z przepisami na „Risotto Milanese i białe wino cytrusowe” prowadzi do strony internetowej Alko, podkreślając priorytetowe podejście firmy (fot Sebastian Rennack)fot. Sebastian Rennack
Sieć Alko, Finlandia (fot Sebastian Rennack)
„Symbole, które Ci pomogą”: Centralna tablica informacyjna wyjaśnia symbole etykiet Alko, określające profile smakowe, sugestie dotyczące parowania i cechy produktu. W dziale z rumem i brandy, oznakowanie edukacyjne zastępuje promocje, wspierając model sprzedaży detalicznej Alko oparty na wskazówkach. (fot Sebastian Rennack)fot. Sebastian Rennack
Sieć Alko, Finlandia (fot Sebastian Rennack)
Alko prezentuje lekkie wina w saszetkach w dobrze zorganizowanej ekspozycji, która łączy międzynarodową różnorodność ze zrównoważonym rozwojem. Kompaktowe opakowanie redukuje emisję CO₂ jeszcze bardziej niż opakowania typu bag-in-box, oferując wybór przyjazny dla klimatu bez kompromisów w zakresie stylu i jakości.(fot Sebastian Rennack)fot. Sebastian Rennack
Sieć Alko, Finlandia (fot Sebastian Rennack)
Sieć Alko, Finlandia (fot Sebastian Rennack)
Sieć Alko, Finlandia (fot Sebastian Rennack)
Sieć Alko, Finlandia (fot Sebastian Rennack)

Format sklepu sieci Alko jest inny niż wszystkie w Europie. To fiński państwowy sprzedawca napojów alkoholowych, mający monopol na sprzedaż napojów o zawartości alkoholu powyżej 8 proc. Reklama nie wchodzi w grę. Jaką misję realizuje detalista?

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.10.2025 / 13:01
StoryEditor
To badanie zadecyduje o losie marek własnych. Znamy szczegóły [TYLKO U NAS]
Na zdj. produkt marki własnej Dino (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

W Ministerstwie Rolnictwa trwają prace analityczne dotyczące marek własnych. Resort zlecił przeprowadzenie w tym temacie obszernego badania, z którego wnioski pomogą w podjęciu decyzji, czy należy dążyć do ograniczenia sprzedaży wyrobów private label w sklepach - a więc w praktyce do zmian prawnych. Znamy nowe szczegóły.

We wrześniu informowaliśmy na portalu wiadomoscihandlowe.pl jako pierwsi, że Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi ponownie zajęło się kwestią marek własnych w sieciach handlo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. październik 2025 08:22