04.03.2020/16:25

Makro Polska rozszerza asortyment o ręcznie obierane i krojone owoce

Sieć hurtowni Makro Polska wprowadza do asortymentu nową linię produktów – gotowe do jedzenia, świeże owoce krojone marki FructoFresh.

Wyprodukowane opatentowaną technologią fresh cut, ręcznie obierane oraz krojone owoce stanowią zdrową żywność niewymagającą dodatkowej obróbki. Hurtownik oferuje mieszanki różnych owoców, jak i produkty mono, krojone według potrzeb klienta w plastry czy paski.

Owoce mają wyjątkowe walory smakowe i wysoką wartością odżywczą. Zalewę stanowi wodny roztwór posiadający niewielką ilość cukru, kwasów cytrynowego i askorbinowego. Produkty są  pakowane w modyfikowanej atmosferze (MAP), dzięki której dłużej pozostają świeże. Eliminuje to potrzebę używania jakichkolwiek środków konserwujących i chemicznych.

- Dzięki tej linii produktów klienci HoReCa oszczędzają czas i nakład pracy przy przygotowaniu dań. Z kolei dla klientów indywidualnych stanowi ona zdrową alternatywę na szybkie śniadanie, przekąskę w drodze do pracy czy dodatek do deseru. Bezpieczeństwo i wysoką jakość owoców gwarantuje międzynarodowy certyfikat bezpieczeństwa żywności (IFS) – wyjaśnia Paweł Pigoński, Category Maneger Fruit & Veg dep. w firmie MAKRO Polska.

Produkty są dostępne w opakowaniach 1 kg oraz 150 g.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Joanna 05.03.2020

    Taaak, bo za mało nam plastiku na planecie....

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.