28.09.2020 / 16:31
StoryEditor

Małgorzata Michalik, Uber Eats: Pandemia pokazała, że handel detaliczny musi szukać nowych form dotarcia do klienta

Małgorzata Michalik, Leading Account Manager Uber Eats w Uber (Uber Eats)
Obserwujemy trendy i to, jak rynek się zmienia, chętnie nawiązujemy współpracę z nowymi partnerami, w tym z firmami, które stawiają wyłącznie na dostawę. Dynamicznie rozszerzamy współpracę z sieciami sklepów spożywczych – nie tylko w Polsce, także w skali globalnej – mówi w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Małgorzata Michalik, Leading Account Manager Uber Eats w Uber.

Jak dzisiaj wygląda rynek delivery i jego potencjał rozwoju w Polsce? Eksperci szacują, że jego wartość przekroczyła w 2019 r. 7 mld zł, gdy jeszcze w 2015 r. była ona na poziom...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.05.2025 / 20:51
StoryEditor
E.Leclerc Polska wprowadza zmiany w strukturze właścicielskiej. Co to naprawdę oznacza dla sieci hiper- i supermarketów w Polsce?

Firma S.A.S. Saint-Herblain Distribution prowadząca hipermarket pod szyldem E.Leclerc we Francji złożyła w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów wniosek o zgodę na przejęcie kontroli nad spółką Immomok, która zarządza hipermarketem E.Leclerc w Warszawie. Poznaliśmy motywacje obu spółek stojące za transakcją. Co się wydarzyło?

Koncentracja ma polegać na przejęciu przez firmę S.A.S. Saint-Herblain Distribution z francuskiego Saint-Herblain współkontroli nad firmą Immomok z Warszawy. Dodajmy, że współw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.05.2025 / 11:23
StoryEditor
Czekolada dubajska jest już niemodna? Czas na “anielski włos"
Lidl (fot. Shutterstock)

Czekolada Angel Hair to nowy trend, który zdobywa serca miłośników słodkości na całym świecie. Czy przyjmie się w Polsce? Produkt jest oferowany już w Lidlu.

Jak podkreślają przedstawiciele sieci, wzrok konsumentów przyciąga zwłaszcza jej różowy odcień. Produkt ma delikatną strukturę i oferuje nietypowe połączenia smakowe. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2025 11:27