28.09.2020/16:31

Małgorzata Michalik, Uber Eats: Pandemia pokazała, że handel detaliczny musi szukać nowych form dotarcia do klienta

Obserwujemy trendy i to, jak rynek się zmienia, chętnie nawiązujemy współpracę z nowymi partnerami, w tym z firmami, które stawiają wyłącznie na dostawę. Dynamicznie rozszerzamy współpracę z sieciami sklepów spożywczych – nie tylko w Polsce, także w skali globalnej – mówi w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Małgorzata Michalik, Leading Account Manager Uber Eats w Uber.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także