Marc Dherment, Grupa Muszkieterów: wierzymy w format supermarketu, nie ścigamy się z dyskontami
Marc Dherment, Dyrektor Generalny ITM Polska mówił podczas RFC2020 o strategii asortymentowej sieci Intermarche oraz zdradził, czy pandemia koronawirusa miała wpływ na jej kształtowanie.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
14.10.2020
Dzisiaj wszystkie dyskonty idą w stronę supermarketu. Wystarczy sobie porównać dzisiejszą ofertę Biedronki do tej sprzed 10 lat. Różnica pomiędzy Intermarche a topowymi dyskontami jest w sile zakupowej. Biedronka czy Lidl poszerzają asortyment i mogą zachować przy tym niskie ceny, Intermarche nie ma na to szans. Przespali swoją szansę. Sieć z 200 sklepami to trzecia liga.
-
14.10.2020
A kiedy kasy samoobslugowe?
7