10.12.2021/12:07

Marcin Dobek, Marek Dmitruk, Pricely: Problemem mniejszych sieci jest próba rywalizacji cenowej z Biedronką

– Wydaje mi się, że jest to jeden z powodów kłopotów średniej wielkości detalistów, którzy chcieliby i próbują utrzymywać ceny, na które ich marżowo nie stać. Nie jest łatwo benchmarkować się do Biedronki ceną, ani asortymentem, przy relatywnie małej skali działalności i niskiej efektywności kosztowej – mówi Marek Dmitruk, CMO w firmie Pricely.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także