14.12.2021/13:19

Marcin Dobek, Marek Dmitruk, Pricely: Sieci muszą nieustannie negocjować ceny. Rola kupca zyskuje na znaczeniu

- Nie opłaca się mieć niskich cen na całym asortymencie i tak samo nie opłaca się maksymalizować marży na całym asortymencie. Strategie są dokładnie doprecyzowane do konkretnej grupy produktów, ponieważ detalista może mieć inny pomysł na wyroby piekarnicze, a inny na alkohole - mówi Marcin Dobek, COO w firmie Pricely.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także