23.11.2018/15:10

Marcin Poniatowski, Lewiatan Holding: Przed świętami intensyfikujemy komunikację 

Okres przedświąteczny to naturalny czas zwiększonych zakupów przez konsumentów. W ślad za tym idzie również zwiększona komunikacja reklamowa w mediach sieci handlowych oraz producentów branży FMCG. Tendencja wzrostowa inwestycji w mediach zauważalna jest już od dłuższego czasu. Sądzę, że trend ten utrzyma się również w bieżącym roku – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Marcin Poniatowski, członek zarządu ds. marketingu sieci Lewiatan Holding.

W przypadku Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan telewizyjna kampania reklamowa rozpoczyna się od początku grudnia i trwać będzie do samych Świąt Bożego Narodzenia. - W tym czasie będziemy obecni z komunikacją reklamową w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych – precyzuje Marcin Poniatowski.

Dodaje, że dla klientów Lewiatana promocje asortymentu najbardziej poszukiwanego w okresie przedświątecznym zostały odpowiednio rozłożone w czasie. - Poza naszymi cyklicznymi ogólnopolskimi gazetkami promocyjnymi, przygotowaliśmy między innymi specjalną ofertę produktów „chemicznych” przedstawionych w ulotce „Sprzątamy”, obowiązującej od połowy listopada – wskazuje nasz rozmówca.

- Ponadto, przed mikołajkami obowiązywać będzie kolejna ulotka tematyczna „Słodkie Mikołajki” z asortymentem słodyczy. Przed Świętami nie zabraknie również w naszych sklepach promocyjnej oferty alkoholowej. Klienci mają także możliwość udziału w akcji lojalnościowej „Gotuję z Lewiatanem”, w której do zdobycia czekają wyjątkowe książki kucharskie – zaznacza Poniatowski.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.