23.11.2018/15:10

Marcin Poniatowski, Lewiatan Holding: Przed świętami intensyfikujemy komunikację 

Okres przedświąteczny to naturalny czas zwiększonych zakupów przez konsumentów. W ślad za tym idzie również zwiększona komunikacja reklamowa w mediach sieci handlowych oraz producentów branży FMCG. Tendencja wzrostowa inwestycji w mediach zauważalna jest już od dłuższego czasu. Sądzę, że trend ten utrzyma się również w bieżącym roku – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Marcin Poniatowski, członek zarządu ds. marketingu sieci Lewiatan Holding.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.