Marek Lipka, członek zarządu sieci Carrefour na Retail Trends 2022: W Polsce jest jeszcze dużo miejsca na rozwój marki własnej
- Parę lat temu przebudowaliśmy bardzo mocno nasz strategię w Polsce w zakresie private label. Dziś mamy jedną z najszybszych dynamik wzrostu sprzedaży na rynku. Dyskonty oczywiście pozostają mocne, jeśli chodzi o markę własną, natomiast nam udaje się co roku przyspieszać i to znacząco - mówił podczas kongresu Retail Trends 2022 Marek Lipka, Merchandising and Supply Chain Director, Executive Board Member w Carrefour Polska.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
- Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
- Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
5 komentarzy
-
28.05.2022
Nie jestem żadnym specjalistą, ale już z rok temu powiedziałem, że jeśli Carrefour nie wprowadzi zmian to wkrótce znikną z Polski. To samo mówiłem o Tesco, ale w tym przypadku z 2-letnim wyprzedzeniem. Skala absurdów była widoczna gołym okiem.
-
28.05.2022
W dniu po ogłoszeniu sprzedaży Carrefour Polska- taki wywiad. Jestem pracownikiem centrali ,mocno zawiedzionym poziomem zarządzania obecnych członków zarządu.Skutki są niestety widoczne.Oczywiście nasz CEO zdementował szeroko w firmie pogłoski o wyjściu Carrefour z Polski...
-
26.05.2022
Zarządzali CRF Polska tak dobrze i efektywnie, że trzeba cały Polski oddział sprzedać. Sukces znaczy
-
25.05.2022
Здравствуйте!
Нет войне -
25.05.2022
Ciekawe czy MidEuropa podziela ten poglad
4