25.05.2022/14:51

Marek Lipka, członek zarządu sieci Carrefour na Retail Trends 2022: W Polsce jest jeszcze dużo miejsca na rozwój marki własnej

- Parę lat temu przebudowaliśmy bardzo mocno nasz strategię w Polsce w zakresie private label. Dziś mamy jedną z najszybszych dynamik wzrostu sprzedaży na rynku. Dyskonty oczywiście pozostają mocne, jeśli chodzi o markę własną, natomiast nam udaje się co roku przyspieszać i to znacząco - mówił podczas kongresu Retail Trends 2022 Marek Lipka, Merchandising and Supply Chain Director, Executive Board Member w Carrefour Polska.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
  • Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
  • Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • Nickt 28.05.2022

    Nie jestem żadnym specjalistą, ale już z rok temu powiedziałem, że jeśli Carrefour nie wprowadzi zmian to wkrótce znikną z Polski. To samo mówiłem o Tesco, ale w tym przypadku z 2-letnim wyprzedzeniem. Skala absurdów była widoczna gołym okiem.

  • Sebastian 28.05.2022

    W dniu po ogłoszeniu sprzedaży Carrefour Polska- taki wywiad. Jestem pracownikiem centrali ,mocno zawiedzionym poziomem zarządzania obecnych członków zarządu.Skutki są niestety widoczne.Oczywiście nasz CEO zdementował szeroko w firmie pogłoski o wyjściu Carrefour z Polski...

  • Sławek 26.05.2022

    Zarządzali CRF Polska tak dobrze i efektywnie, że trzeba cały Polski oddział sprzedać. Sukces znaczy

  • Александр 25.05.2022

    Здравствуйте!
    Нет войне

  • Praktyk 25.05.2022

    Ciekawe czy MidEuropa podziela ten poglad

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także