17.08.2020/12:17

Marek Lipka, Carrefour Polska: Oferta bio daje nam ogromną przewagę nad dyskontami

Rozwój rynku bio jest w Polsce blokowany zaporowymi cenami, dyktowanymi przez sklepy specjalistyczne. Mimo tych problemów, sprzedaż od dwóch lat rośnie dwucyfrowo i tak będzie przez co najmniej kolejne trzy lata. Carrefour dba o to, by oferta bio była dostępna cenowo i coraz szersza. Sieć jako jedyna w Polsce ma w ofercie ponad 2,5 tys. produktów ekologicznych – wyjaśnia w rozmowie z portalem wiadmoscihandlowe.pl Marek Lipka, dyrektor handlowy, członek zarządu Carrefour Polska.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.