Marka Stolichnaya znika z rynku. Jej właściciel po raz kolejny sprzeciwia się poczynaniom Putina
Grupa Stoli zdecydowała się na odważny ruch. W odpowiedzi na rosyjską inwazję na Ukrainę ogłosiła rebranding kluczowej marki w swoim portfolio i koniec używania nazwy Stolichnaya.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
- Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
- Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
2 komentarze
-
23.03.2022
Wszystko spoko, ale oni to już zapowiedzieli co najmniej dwa tygodnie temu 😀
-
23.03.2022
Jedynie skrócono nazwę na Stoli i zmieniono kraj pochodzenia alkoholu z Rosji na Słowację. Dotyczy to tylko tych partii które wyprodukowano na Łotwie.
7