Marka Żywiec odświeża szatę graficzną wszystkich opakowań. Są też działania z zakresu ESG
Żywiec zapowiada na najbliższe miesiące szereg innowacji, które mają być odpowiedzią na potrzeby konsumentów i przyczyniać się do komunikowania progresywnego charakteru marki. Jedna ze zmian jest odświeżenie szaty graficznej wszystkich opakowań. Nowa identyfikacja stanowi powrót do żywieckiej tradycji w uwspółcześnionym wydaniu. Produkty firmy mają być lepiej widoczne na sklepowej półce, tworząc spójną wizualnie żywiecką rodzinę. Firma zapowiada ponadto, że wszystkie warianty piwa Żywiec Jasne Lekkie będą dostępne w butelkach zwrotnych.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
3 komentarze
-
07.03.2023
I pewnie wykazali setki milionów kosztów z tej okazji. A gdzie te czasy gdzie te piwska miały jakikolwiek smak? Branża sama się przyznaje, że produkuje w różnej jakości - te sklepowe nie umywają się do sprzedawanych z kegów w lokalach. Czy to nie jest bezczelność?
-
07.03.2023
O nowa etykieta, już lecę kupić ich piwko :D geniusze. Siki św. Weroniki
-
06.03.2023
Czyli już nawet legendarne logo Żywca znika.
4