MediaMarkt uruchamia platformę marketplace na kolejnych rynkach. Tylko patrzeć jak ruszy w Polsce
Elektroniczna platforma sprzedażowa MediaMarkt działa już w Austrii, Niemczech i Hiszpanii. Zostanie także uruchomiona w krajach Beneluksu. Sprawdziliśmy, jak wyglądają plany jej wprowadzenia do Polski.
Wojciech Wieroński, dyrektor zarządzający ds. finansów MediaMarktSaturn Polska stwierdził w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl, że platforma tego typu na szansę pojawić się na naszym rynku. – Marketplace naszej sieci działa w innych krajach i cieszy się dużym zainteresowaniem klientów. Nie wykluczamy jego wprowadzenia także w przypadku rynku polskiego, ale na obecnym etapie rozwoju nie mówimy jeszcze o konkretach – zastrzegł Wojciech Wieroński.
Dyrektor zarządzający ds. finansów MediaMarktSaturn Polska podkreślił także, że choć marketplace ma ogromny potencjał rozwoju, to jednocześnie jest to kanał sprzedaży pod wieloma względami dużo bardziej wymagający od innych. Przyznał, że jednym z największym wyzwań jest tu bardzo silna i zagęszczoną konkurencja.
Startując z platformą tego typu MediaMarkt musiałby stanąć w szranki z potentatami rynku e-commerce takimi jak Allegro czy Amazon, ale też z firmami, które specjalizują się w sprzedaży elektroniki użytkowej przez internet – patrz Morele.net.
Marketplace MediaMarkt umożliwiający producentom wystawanie na nim własnych ofert został stworzony stosunkowo niedawno. W październiku portal retaildetail.be informował, że działa on już w Niemczech, Austrii i Hiszpanii oraz zapowiadał rychły start tej platformy w Belgii i Holandii.
1 komentarz
-
29.11.2021
teraz ?! za dużo wkztów przytulili
13