08.05.2019/08:16

Marki własne sieci Polomarket docenione przez ekspertów

Największa polska sieć supermarketów Polomarket otrzymała aż 3 nominacje do Godła „Teraz Polska” w XXIX edycji tego konkursu. W roku ubiegłym sieć otrzymała 2 nominacje, z czego jedna z nich, dla śmietan z linii „Mleczna Polana”, finalnie zamieniona została na Godło Promocyjne.

W tegorocznej edycji konkursu Polomarket zgłosił 3 linie produktów marek własnych - wędliny Rzeźnik Szymon Pure, twaróg trzykrotnie mielony "Mleczna Polana" oraz serki i twarożki grani "Mleczna Polana". Wszystkie zgłoszone produkty otrzymały nominację do Godła „Teraz Polska”. W dniu 25 kwietnia br. Kapituła Polskiego Godła Promocyjnego spośród wszystkich nominowanych dokonała w drodze głosowania wyboru Laureatów tegorocznej edycji Konkursu „Teraz Polska”.

– Otrzymane kolejny rok z rzędu nominacje są dla nas ogromną nobilitacją i jednocześnie potwierdzeniem realizacji kluczowych założeń naszej strategii tj. dostarczania naszym klientom produktów najwyższej jakości przy współpracy z polskimi dostawcami. Takie kryteria spełniają nominowane marki własne – powiedział Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w Polomarkecie.

3 czerwca 2019 roku w Teatrze Wielkim w Warszawie odbędzie się ceremonia wręczenia statuetek Laureatom XXIX edycji Konkursu.

Polomarket to blisko 280 nowoczesnych placówek handlowych na terenie całej Polski. Miesięcznie sklepy sieci odwiedza nas prawie 9 mln klientów w całym kraju. Firma zatrudnia ponad 6300 osób.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.