20.01.2014/16:44

Marki własne Tesco najpopularniejsze

Dwóch na trzech Polaków kupiło w zeszłym roku wyroby produkowane na wyłączność Tesco. Rynek marek własnych w naszym kraju jest wart obecnie 41,4 mld zł – donosi „Puls Biznesu”.

Na drugim miejscu najczęściej wybieranych produktów private labels w 2013 roku uplasowała się marka Carrefoura, która skusiła trzech na pięciu kupujących. Pozycja tych dwóch czołowych graczy jest niezagrożona – marki własne numer trzy – ex aequo należący do Lidla Pilos i Isana sieci Rossmann – były wybierane tylko przez co trzeciego kupującego. W czołowej dziesiątce znalazły się jeszcze dwie inne marki należące do niemieckich drogerii (Domol i Babydream), dwie marki własne sieci Auchan, a także TiP (Real) oraz Krakowski Kredens (Alma).

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.