Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

26.02.2019 / 09:19
StoryEditor

Dorota Kałowska, Cobalt Spark: Marki własne zmieniają reguły gry na rynku FMCG [WYWIAD]

(fot. mat. prasowe)
- Myśląc długofalowo warto na pewno rozpatrywać marki własne nie tylko jako możliwość uzyskiwania wyższych marż i posiadania kontroli nad pewną częścią asortymentu - mówi w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Dorota Kałowska, partner & strategy consultant Cobalt Spark.

Sieci handlowe zmieniają podejście do marek własnych. Jeszcze kilka lat temu dominowały produkty niskiej jakości, w bardzo niskich cenach. Dziś coraz częściej na półkach pojawia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2024 13:58