13.12.2021/15:39

Marta Pilczuk, szefowa Kraft Heinz Polska: Skupimy się na potrzebach konsumenta. Będziemy rozwijać innowacje i markę Pudliszki

- Zdecydowaliśmy się na zbudowanie strategii opartej na trzech filarach. Pierwszy to premiumizacja. Po drugie chcemy rozwijać produkty, które są nie tylko zdrowe, ale również ekologiczne. I po trzecie, naszym głównym celem będzie rozwijanie nowych receptur, które będą dostosowane do profilu smakowego odpowiadającego konsumentom na rynku polskim – mówi w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Marta Pilczuk, dyrektor zarządzająca Kraft Heinz Polska.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Tomato 14.12.2021

    Premiumizacja rozumiana jako podniesienie ceny wraz ze spadkiem jakości produktów.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także