13.12.2021/15:39

Marta Pilczuk, szefowa Kraft Heinz Polska: Skupimy się na potrzebach konsumenta. Będziemy rozwijać innowacje i markę Pudliszki

- Zdecydowaliśmy się na zbudowanie strategii opartej na trzech filarach. Pierwszy to premiumizacja. Po drugie chcemy rozwijać produkty, które są nie tylko zdrowe, ale również ekologiczne. I po trzecie, naszym głównym celem będzie rozwijanie nowych receptur, które będą dostosowane do profilu smakowego odpowiadającego konsumentom na rynku polskim – mówi w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Marta Pilczuk, dyrektor zarządzająca Kraft Heinz Polska.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Tomato 14.12.2021

    Premiumizacja rozumiana jako podniesienie ceny wraz ze spadkiem jakości produktów.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także