Marta Pilczuk, szefowa Kraft Heinz Polska: Skupimy się na potrzebach konsumenta. Będziemy rozwijać innowacje i markę Pudliszki
- Zdecydowaliśmy się na zbudowanie strategii opartej na trzech filarach. Pierwszy to premiumizacja. Po drugie chcemy rozwijać produkty, które są nie tylko zdrowe, ale również ekologiczne. I po trzecie, naszym głównym celem będzie rozwijanie nowych receptur, które będą dostosowane do profilu smakowego odpowiadającego konsumentom na rynku polskim – mówi w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Marta Pilczuk, dyrektor zarządzająca Kraft Heinz Polska.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
14.12.2021
Premiumizacja rozumiana jako podniesienie ceny wraz ze spadkiem jakości produktów.
5